Мета дисципліни: розкрити студентам основні аспекти ринкової економіки, структуру та інфраструктуру ринку, систему управління підприємством; формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.

Завдання дисципліни:

вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності;

дати початкові знання з економічних спеціальностей, які знайдуть подальший розвиток в курсі фундаментальних дисциплін;

навчити користуватись основною та додатковою спеціальною літературою;

сформувати практичні навички та вміння підготовки до семінарських занять.

 Предмет дисципліни:

процеси і методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку

 Статус дисципліни – обов’язкова.

 Місце навчальної дисципліни освітній програмі. Вивчення дисципліни «Вступ до спеціальності «Маркетинг» базується на знанні дисциплін «Історія економічних учень», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Основи менеджменту», «Економіка підприємства», «Статистика». Знання та вміння, що одержані при вивченні дисципліни «Вступ до спеціальності «Маркетинг», використовуються для вивчення дисциплін «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Маркетингове ціноутворення», «Маркетингова товарна політика» та ін.