• Мета дисципліни — формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння концептуальних основ логістики, теорії й практики розвитку цього напряму та набуття навичок самостійної роботи щодо засвоєння навчального матеріалу стосовно сучасних методів управління матеріальними та іншими потоками в сучасних умовах.

 Завдання дисципліни:

набуття студентами теоретичних знань з питань концепції, стратегії й тактики логістики та принципів і закономірностей створення й руху матеріальних потоків;

опанування студентами методичним інструментарієм розроблення та реалізації завдань логістики;

оволодіння ідеологією концепції та навичками логістичного управління;

 розроблення пропозицій щодо формування та удосконалення логістичних систем і механізмів їх функціонування; набуття навичок оцінки економічної ефективності та наслідків здійснення логістичних рішень.

 Предмет дисципліни:

загальні закономірності розвитку логістичної системи, особливості та тенденції управління і оптимізації матеріальних потоків, методи і процеси управління матеріальними потоками.

 Статус дисципліни – обов’язкова.

 Місце навчальної дисципліни освітній програмі. Вивчення курсу «Логістика» базується на загальних знаннях економічної теорії й взаємопов’язане з такими дисциплінами, як «Економіка підприємства», «Організація виробництва», «Вища математика», «Статистика», «Бухгалтерський облік», «Товарознавство», «Маркетинг», «Менеджмент» тощо.

 Компетентності та програмні результати навчання

Інтегральні компетентності

Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

 Загальні компетентності (за вимогами НРК)

ЗК - 1, 6

Здатність до абстрактного мислення, застосування методів наукового пізнання, аналізу, синтезу та встановлення взаємозв’язків між явищами та процесами.

Здатність працювати в команді та автономно, налагоджувати міжособистісні взаємодії при вирішенні поставлених завдань

Професійні компетентності бакалавра за спеціальністю 075 Маркетинг

спеціалізація «Маркетинг і рекламна діяльність»

СК - 1,2,3,16,20

Здатність щодо визначення та ідентифікування концептуальних характеристик загальноекономічних процесів та оцінювання їх впливу на маркетингову діяльність суб’єктів господарювання.

 Здатність демонструвати розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.

Здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу.

Здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності.

Здатність формувати програму лояльності споживачів на основі концепції соціально-відповідального маркетингу.

 

Передумови для вивчення  дисципліни

Методична основа дисципліни «Логістика» своєю основою має сучасні теорії та концепції маркетингу, логістики, менеджменту та економічної теорії, світовий досвід з теорії та практики організації транспортної логістики, а також теоретичні і практичні досягнення вітчизняних науковців і практиків у сфері логістики.

 

ІІІ. Очікувані результати навчання

 Після вивчення дисципліни студент повинен

 уміти:

здійснити забезпечення раціонального та ефективного використання матеріально-технічної бази виробництва, торгівлі, транспорту та інших складових інфраструктури ринку; створити оптимальні умови для функціонування логістичних систем; здійснювати управління замовленнями, закупівлями, запасами; організувати дистрибуцію та фізичний розподіл товарів; застосовувати складську логістика.

знати:

загальні принципи та закономірності інтегрованого управління матеріальними, інформаційними, фінансовими та іншими потоками, створення та функціонування логістичних систем, оптимального управління логістичними процесами. сутність транспортної логістики та її основні завдання;