Дисципліна “Маркетинг персоналу” вивчається як спеціальний
курс у вищих закладах освіти, навчальних центрах та інститутах під-
готовки і підвищення кваліфікації кадрів. Реалізується на другому
і третьому ступенях вищої (у тому числі післядипломної) освіти на
факультетах і відділеннях управлінських спеціальностей.
Мета викладання дисципліни “Маркетинг персоналу” — сформувати у студентів знання маркетингу персоналу, тобто ринкової філософії у сфері управління персоналом організації, навички та умін-
ня, розвинути здібності, які допоможуть менеджерам здійснювати
управлінську, організаційну, методичну, діагностичну, інноваційну
діяльність при керуванні організаціями з урахуванням вимог часу до
професійного й особистісного розвитку людини, сучасної парадигми
розвитку суспільства.
- Учитель: Наталія Василівна Головач