Дисципліна “Маркетинг персоналу” вивчається як спеціальний

курс у вищих закладах освіти, навчальних центрах та інститутах під-

готовки і підвищення кваліфікації кадрів. Реалізується на другому

і третьому ступенях вищої (у тому числі післядипломної) освіти на

факультетах і відділеннях управлінських спеціальностей.

Мета викладання дисципліни “Маркетинг персоналу” — сформувати у студентів знання маркетингу персоналу, тобто ринкової філософії у сфері управління персоналом організації, навички та умін-

ня, розвинути здібності, які допоможуть менеджерам здійснювати

управлінську, організаційну, методичну, діагностичну, інноваційну

діяльність при керуванні організаціями з урахуванням вимог часу до

професійного й особистісного розвитку людини, сучасної парадигми

розвитку суспільства.