Метою вивчення дисципліни є: надання знань, навичок та здатностей (компетенції) щодо розуміння основних морально-етичних цінностей, принципів, норм та категорій, застосування діяльності, а також формування моральної культури, відчуття відповідальності та обов’язкового дотримання вимог моралі, розкрити систему формування світогляду.

Компетентності та програмні результати навчання з дисципліни «Професійна етика»:  прищеплення у студентів навичок самостійного опрацьовування навчальної та наукової літератури в процесі підготовки до питань, що виносяться на семінарське заняття, а також в процесі самостійного написання рефератів;  прищеплення їм навичок творчо мислити, самостійно формулювати, викладати та аргументувати свої думки; вироблення у студентів здатності зв’язувати та самостійно аналізувати психолого-правові явища; здатність до абстрактного, логічного та критичного мислення, аналізу і синтезу;  здатність застосовувати знання в професійній діяльності у стандартних та окремих нестандартних ситуаціях; визначати вагомість та переконливість аргументів в оцінці заздалегідь невідомих умов та обставин; давати короткий висновок щодо окремих проблем з достатньою обґрунтованістю; оцінювати недоліки і переваги аргументів, аналізуючи відому проблему; виявляти, аналізувати та розв’язувати конкретні проблеми етичного характеру, що виникають у роботі , виокремити їх спільні та відмінні риси;  аналізувати конкретні життєві ситуації на предмет визначення наявності чи відсутності порушення норм професійної етики та моралі, пропонувати варіанти вирішення ситуації, оперуючи правовими та іншими соціальними нормами. Предметом вивчення навчальної дисципліни як філософської науки про мораль і моральність є основні та специфічні етичні категорії та їх взаємозв’язок, головні тенденції і протиріччя в розвитку етичної думки, структура, сутність і функції моралі; моральна сутність професії,; етика спілкування. Міждисциплінарні зв’язки:  культурологія; основи правових знань; історія України; філософія.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - сутність та особливості етики, професійної етики, - що таке мораль та її специфіку на різних історичних етапах розвитку людства; - основні трактування базових етичних категорій; - види, принципи та кодекси професійної етики; - структуру моралі та моральної свідомості.

Уміти : - оцінювати дії і події повсякденного життя з позицій добра і зла; - використовувати принципи професійної етики в процесі своєї професійної діяльності; - виявляти, аналізувати та розв’язувати конкретні проблеми етичного характеру, аналізувати конкретні життєві ситуації на предмет визначення наявності чи відсутності порушення норм професійної етики та моралі, пропонувати варіанти вирішення ситуації, оперуючи правовими та іншими соціальними нормами.