- Учитель: Іванна Андріївна Павельчук
Маркетингові дослідження
Статус дисципліни обов’язкова
Освітньо-професійна програма вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
Спеціалізація: «Маркетинг і рекламна діяльність»
Форма навчання заочна/дистанційна
Семестр п’ятий
Обсяг в кредитах ЄКТС/Всього годин: 5/150 за навчальним планом (від 2019р.):
- лекції(Л) 34_
- семінарські (С) _34_
- практичні заняття (ПЗ) _____
- лабораторні заняття (ЛЗ) ___
- самостійна робота студентів (СРС) _82_
Мета дисципліни — сформувати у майбутніх фахівців знання та навички теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття грамотних організаційних та виробничих рішень.
Завдання дисципліни:
- показати можливість використання маркетингових досліджень у маркетингової діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності;
- показати особливості проведення різних видів маркетингових досліджень в залежності від їх цілій та напрямків;
- дати студентам уявлення про комплекс спеціальних методів та технологій, що використовуються про проведенні маркетингових досліджень;
- навчити використовувати результати маркетингових досліджень для підвищення ефективності прийняття управлінських рішень.
Предметом дисципліни є вивчення існуючих внутрішніх чи зовнішніх маркетингових проблем, наявних резервів, критеріїв успіху чи невдач, рівня можливого ризику тощо.
- Учитель: Любов Олександрівна Карбовська