Маркетингові дослідження

Статус дисципліни обов’язкова

Освітньо-професійна програма вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування

Спеціальність: 075 Маркетинг

Спеціалізація: «Маркетинг і рекламна діяльність»

Форма навчання  заочна/дистанційна

Семестр п’ятий

 

Обсяг в кредитах ЄКТС/Всього годин: 5/150 за навчальним планом (від 2019р.):

-         лекції(Л)      34_

-         семінарські (С) _34_

-         практичні заняття (ПЗ) _____

-         лабораторні заняття (ЛЗ) ___

-         самостійна робота студентів  (СРС) _82_

Мета дисципліни — сформувати у майбутніх фахівців знання та навички теоретико-методологічних, методичних, технологічних і змістовних аспектів організації і проведення маркетингових досліджень, уявлення про можливості використання результатів маркетингових досліджень для прийняття грамотних організаційних та виробничих рішень.

Завдання дисципліни:

-       показати можливість використання маркетингових досліджень у маркетингової діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності;

-       показати особливості проведення різних видів маркетингових досліджень в залежності від їх цілій та напрямків;

-       дати студентам уявлення про комплекс спеціальних методів та технологій, що використовуються про проведенні маркетингових досліджень;

-       навчити використовувати результати маркетингових досліджень для підвищення ефективності прийняття управлінських рішень.

 

Предметом дисципліни є вивчення існуючих внутрішніх чи зовнішніх маркетингових проблем, наявних резервів, критеріїв успіху чи невдач, рівня можливого ризику тощо.